Sunday, January 9, 2011

Koleksi Bulk In Emel


Memperkenalkan Koleksi Bulk Opt in Emel


"Emel sebagai medium Promosi dan Penjana pendapatan"

Ramai penerima emel, Peluang bisnes akan menjadi semakin tinggi

Dalam pakej ini mengandungi lebih daripada sejuta senarai emel yang aktif, dan boleh digunakan sebagai pelanggan maya anda, maksud nya pelanggan kita adalah orang yang kita kenali dan tidak kenali..

Tidak perlu bersusah-susah lagi mencari ramai senarai emel.
Jadi kan Produk ini sebagai Mailing list anda..

KINI DENGAN HARGA


RM20.00 SAHAJA !!!


 Kenapa kah harus saya miliki produk ini ??


Pernah kah anda mendengar perkataan Email marketing.  Mungkin pernah dan sedang mengusahakan nya. DAN mungkin tidak. Ok kalau belum pernah, biar saya terang kan sedikit..

Email Marketing atau dalam bahasa melayu disebut Pemasaran emel, adalah digunakan untuk membuat iklan dengan menghantar sebanyak mungkin emel kepada pelanggan. DAN dengan kata lain digunakan oleh sesetengah orang  untuk menjalankan bisnes mereka. 




Emel digunakan untuk menghantar maklumat-maklumat terbaru kepada pelangan kita, atau juga digunakan untuk membuat promosi. Dengan ada nya koleksi emel, secara tidak langsung kita mempunyai ramai pelanggan.

BIASANYA..kita selalu mendapat spam atau junk emel daripada orang yang kita kenali..TUJUAN mereka adalah untuk membuat promosi dan banyak tujuan lagi.


Walau pun kadang-kadang emel kita di anggap spam, seOrang daripada sepuluh orang yang mendapat emel kita akan membaca emel kita tadi. MEMANG spam emel ini tidak menyenangkan tetapi harus kita ingat, pada suatu masa terdetik juga dalam hati penerima ingin membaca emel kita..

HAL yang sama juga kepada berlaku kepada kita, jika ingin promosi kepada sebanyak mungkin tentang  blog kita, produk kita, dan servis yang kita ada, SATU-SATU nya medium yang sesuai ialah menghantar emel.
 

DENGAN ini saya memperkenalkan Koleksi Bulk Opt in emel untuk anda..

RM20.00 SAHAJA


Terus membeli dengan paypal


Paypal







Tag gambar

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My widget | Bookmark | Share

Marketing Blogroll Center

Followers

Blog Archive

 

Copyright 2011 Iban4u My theme by Timberland, J.

hit me

Total Pageviews

Disclaimer

This blog does not host any of the files mentioned on this blog. This blog only points out to various links on the Internet that already exist and some of them are uploaded by other websites or users there. If you have any clarifications to be made or If you find any contents in this site which you think can be offensive contact me & the content will be removed or modified accordingly.

Visitor

hit counter account login page
Get a free hit counter today!
get this

analyzer

SEO Stats powered by MyPagerank.Net