Wednesday, January 5, 2011

Tak perlu kerja review


Review ini diambil blog http://takperlukerja.blogspot.com/

baca sampai habis, baru anda percaya.. 
RM10.00 SAHAJA SEKARANG









Maklumat rahsia berikut hanya sesuai untuk mereka yang tidak mahu bekerja dan mahu menjana wang cepat dan mudah dari bilik tidur mereka sahaja...

Belajar Teknik Rahsia Bagaimana Mendapat RM20 Dalam Masa 7 Minit Di Rumah & Di Depan Komputer Anda & Lakukan Lagi Dan Lagi Dan Lagi!
Anda Telah Jumpa Telaga Emas Anda!

 Ucapkan kerja dan gaji anda sekarang selamat tinggal...
Kirim salam kat bos anda sekarang...


Kerana anda akan dibocorkan suatu rahsia dahsyat yang akan membolehkan anda menjana ribuan ringgit dan menjadi...

"Kaya Nak Mampos" Sekelip Mata Sahaja...

 

Yang pasti, saya boleh tunjukkan kemewahan-kemewahan yang telah saya kecapi dalam masa 6 bulan ini, hasil 100% datangnya dari Internet.

 


Dari Lokasi Bawah Tanah Yang Di Rahsiakan...
 

Akhirnya... ada seseorang yang telah berani membocorkan rahsia dalaman sebenar ini yang akan mengakibatkan tahun 2008 ini menjadi tahun anda melihat wang datang terus ke mesin ATM.

Usah buangkan masa anda dan modal hasil dari titik peluh wang simpanan anda untuk menyertai segala skim pelaburan Internet seperti Swisscash, Buyebarrel, Empay dan lain-lain. Teknik rahsia saya ini tidak memerlukan satu sen modal pun dari anda selepas ini! Dan pastinya ia bukan suatu skim pelaburan Internet, MLM atau yang lain-lain yang berkaitan dengannya.
 


 

...bekerja keras setiap hari untuk menjamin gaji masuk di akhir bulan...


...kerisauan membayar bil setiap bulan dan memikirkan samada ada duit cukup ke tidak...


...membuang masa mencari skim-skim cepat kaya yang menjanjikan pulangan palsu...


...sahaja angan-angan mat jenin anda yang selalunya tidak menjadi itu...


...dipermain-main dan diperolok-olokkan semata-mata kerana anda tidak memandu kereta mewah...


 


Akhirnya Terbocorlah:

 

"Maklumat Dalaman Yang Menggunakan Lubang Dalam Sistem Dan Membolehkan Sesiapa Mengaut Keuntungan Atas Angin Tanpa Perlu Lakukan Apa-Apa Kerja..."
 

Samada anda seorang yang telah lama berada di Internet atau baru sahaja memasuki dunia Internet hari ini, anda perlu berhenti sekarang dan mendengar apa yang ingin saya ceritakan di sini. Kerana saya akan memboloskan suatu rahsia besar yang tidak diketahui ramai dan dijangka mendatangkan pendapatan lumayan kepada anda di tahun 2008 ini "tanpa perlu melakukan apa-apa kerja" atau mengeluarkan setitik peluh pun.

Teknik rahsia yang mahu disembunyikan oleh pihak-pihak tertentu inilah yang membolehkan setengah-setengah "orang baru" menjana pendapatan jauh lebih banyak dari orang yang sudah lama berada di Internet tetapi sesat dalam pencarian wang internet mereka. Penggunaan teknik rahsia mudah ini membezakan antara yang berpendapatan RM20 sehari dengan mereka yang berpendapatan dalam RM1,000 sehari!

... jadi anda perlu baca setiap perkataan dalam surat ini kepada anda, kerana...

 

"Jangan Lagi Di Tipu...
Dan Di Permainkan Lagi...
Selepas Ini..."
 







Salam Sejahtera Kepada Anda...
 

Adakah anda panas?

Panas kerana anda terpaksa bertungkus-lumus di dalam dunia ini bekerja dari jam 8 pagi hingga ke 7 malam sementara ada setengah-setengah pihak di Malaysia ini gembira memandu kereta mewah seperti BMW tetapi tidak perlu kerja mengeluarkan setitik peluh pun sepanjang hari sebaliknya bermain golf sahaja siang malam?

Pening kepala kerana melihat setengah-setengah orang Malaysia berjaya menjana ratusan hingga ke ribuan ringgit di dalam Internet tetapi anda hanya mampu mendapat cek yang tidak seberapa setelah lama melakukan bermacam-macam di dalam dunia Internet ini.

Benci kerana segala modal yang anda telah laburkan selama ini di dalam pelbagai program pelaburan Internet lebur begitu sahaja. Pelbagai alasan yang anda mungkin telah dengar mengapa modal hasil simpanan anda boleh lebur begitu sahaja. Anda pula di tegur kerana melakukan pelaburan Internet.

Putus asa
kerana anda rasa hidup anda setakat ini sahajalah dan tiada jalan penyelesaian nampak dalam masa terdekat ini.

Saya betul-betul memahami perasaan anda kerana saya sendiri pernah mengalaminya. Jika anda seperti saya yang pernah tiada langsung pengalaman dan kepakaran di Internet, mungkin tiada harapan langsung untuk menjana walaupun satu sen di dalam akaun bank saya. Tetapi rahsia ini akan membolehkan saya dan sesiapa sahaja tanpa pengalaman ataupun pendidikan menjana pendapatan pertama mereka dalam masa 5 minit lagi.
Sebenarnya, saya telah mengambil masa 3 bulan menulis surat ini kepada anda setelah 6 bulan berjaya memecahkan buntu rahsia penjanaan wang automatik melalui Internet ini. Percayalah, tiada satu sen modal pun saya perlu laburkan untuk mengaktifkan pulangan tidak henti-henti ini. Cuma satu teknik mudah yang telah membuka segala-galanya!

Saya mahu anda lihat bagaimana perubahan mendadak pendapatan Internet saya bertukar setelah saya menjumpai teknik rahsia ajaib ini...



Menggunakan kaedah #1, saya telah berjaya mengubah nasib saya dari pendapatan hanya RM200 sebulan bertukar menjadi RM4,000 sehari! Lihat bagaimana cek dan pemindahan wang dalam bentuk tunai RM1,000 ke RM2,000 sehari memasuki akaun Maybank saya. Memang hampir setiap hari saya ke mesin ATM Maybank lah jawabnya!





Menggunakan kaedah #2, saya telah menjana pendapatan yang cukup banyak melalui Paypal. Pendapatan sehari saya sekarang adalah dalam lingkungan USD$500 sehari atau lebih kurang dalam RM1,725 sehari. Wang ini saya keluarkan dengan kad debit saya di mana-mana mesin Maybank. Jawabnya, setiap harilah mengeluarkan wang dari Paypal ini. Cukup seronok melihat wang datang secara automatik ini.





Menggunakan kaedah #3, saya dapat menjana pendapatan harian sebanyak RM1,000 sehari yang datang dalam bentuk wang pos sahaja. Pendapatan ini datang secara automatik sahaja tanpa perlu melakukan apa-apa. Bak kata ia seolah-olah wang yang jatuh dari langit setiap hari.




Screenshot dari tiga kaedah atas adalah yang original menunjukkan pendapatan Internet saya. Ya, saya telah menjana lebih dari RM37,500 dalam masa seminggu sahaja. Bayangkan betapa banyak dan mudahnya menjana wang di Internet ini. Saya akan membocorkan bagaimana saya telah menjumpai teknik rahsia yang membolehkan saya mengecapi pendapatan sebanyak ini. Ini bukan sebarang skim cepat kaya tetapi teknik yang 100% halal dan mengikut landas undang-undang. Tetapi saya tidak dapat menjamin anda akan bangun besok dan lihat RM1,000 dalam akaun bank anda; tetapi jika anda mengikut sistem saya secara terperinci, saya berani jamin anda akan mula perlahan-lahan menjana wang dalam ratusan sehari dan akan makin lama makin meningkat.

Berikut adalah total pendapatan saya selama 6 bulan yang lepas, semuanya hasil dari terjumpanya teknik rahsia penjanaan wang melalui Internet ini.


Ya, memang rahsia saya ini telah menjadikan saya sangat, sangat, sangat KAYA! Semuanya terhasil dari satu rahsia mudah sahaja.

Dan yang paling tak disangka adalah: Saya tak terkejut yang anda mungkin tidak pernah dengar atau mengetahui apa-apa mengenai saya selama ini!

... dan saya memang tidak hiraukan sesiapa mengenali saya pun. 

Saya bukan seorang jutawan/guru Internet yang dikenali ramai dan suka/sibuk berceramah di mana-mana atau mengumpulkan pengikut melalui forum-forum, blog dan lain-lain. (Siapa peduli siapa mereka ataupun siapa saya? - Kita semua manusia tidak kira kaya atau miskin, betul tak?)

Jadi... Siapa Saya?
 

Saya tidak mahu bercerita banyak mengenai diri saya. Yang penting anda mesti mengetahui teknik rahsia saya daripada mengenali siapa diri saya.

Cuma yang pasti, saya suka low profile dan tidak mahu diganggu dengan panggilan-panggilan telefon di waktu malam.

Saya akan menjadi kawan baik anda dalam masa 5 minit lagi dan memang sudah semestinya menjadi musuh kepada Guru-Guru Internet yang tidak mahu rahsia ini dibocorkan kepada anda!


 


Anda mahu nikmati ini semua? Dan dengar apa yang saya ingin bocorkan sekarang....
Bagaimana Saya Terjumpa Teknik Ini?
Mungkin anda pernah dengar ini berpuluh-puluh kali, saya juga seperti anda. Memang cukup letih dengan kehidupan saya sebelum ini. Saya tidak perlu berpanjang lebar terangkan mengapa saya kata "my life sucks" ketika itu, tetapi anda faham-faham sahaja lah kan.
6 Bulan lalu saya sudah hampir putus asa ketika itu.
Satu hari semasa pergi ke kedai buku Konukuniya di KLCC saya terjumpa sebuah buku yang memberikan beberapa kata perangsang. Saya duduk seketika di situ dan berjaya habiskan buku tersebut dalam masa sejam di situ juga.
Saya berkata kepada diri saya.. "Saya akan ubahkan serta-merta hidup saya ini!" Betul, sebaik sahaja saya kembali ke rumah, saya buka komputer dan memasuki Internet dan....
Wham.... terjumpa rahsia hebat ini!
Mungkin, agak pelik mengapa ramai sudah cuba menjana wang di Internet ini tetapi tidak dapat satu sen pun (mungkin telah hilang wang beribu) tetapi saya dengan begitu mudah sekali dapat menghasilkannya dalam masa 7 minit!
Jawapannya, adalah dengan menggunakan satu teknik mudah yang tidak anda akan jangka kan sama sekali.
Percayalah, satu teknik rahsia kecil dan mudah ini yang sebenarnya membezakan antara anda menghabiskan masa berjam-jam dan berbulan-bulan malah saya pernah dengar bertahun-tahun cubaan untuk membuat sedikit wang berbanding dengan diri saya yang hanya melihat wang masuk ke dalam akaun bank saya begitu sahaja setiap hari.
Berikut... lihat sedikit sebanyak apa yang ingin saya bocorkan sekarang...

"Duit Akan Jatuh Dari Langit Ke Riba Anda!"
Akhirnya "teknik yang benar-benar mujarab" di bocorkan...
...Rahsia yang mereka ingin sembunyikan selamanya daripada anda...
...Teknik bagaimana setengah-setengah rakyat Malaysia berjaya menjana hingga ke RM30,000 sebulan di Internet...
...Rahsia Bawah Tanah yang membezakan antara pendapatan RM0 dan RM20 dalam masa 7 minit....
...Rahsia terunggul bagaimana tidak perlu sesen modal lagi selepas ini...
Dan banyak lagi teknik yang akan membolehkan anda menjana wang yang jauh lebih banyak dari pakar-pakar Internet Malaysia sekarang!
Dan saya dapat tunjukkan banyak contoh berdasarkan kisah benar *orang biasa seperti anda* yang telah saya bocorkan rahsia ini dan SEKARANG sedang melihat pendapatan Internet mereka masuk secara automatik dan tidak henti-henti.
Berikut adalah beberapa testimonial mereka...
testimonial
"Apa yang saya boleh ucapkan adalah syabas! Teknik anda luar biasa dan terbukti berkesan. Saya sudah berkecimpung di dalam industri internet sejak sedekad yang lalu, tapi inilah kali pertama saya benar-benar beroleh hasil yang lumayan.
“Sebelum ini, pendapatan bersih saya dari internet selepas ditolak kos pengiklanan, hosting dan lain-lain dalam lingkungan RM2,000 setiap bulan.
“Sejak saya gunakan teknik anda, pendapatan saya meningkat 400%! Pendapatan bersih saya dalam masa sebulan sekarang adalah dalam lingkungan RM10,000.

“Teknik anda benar-benar bagaikan cerita angsa bertelur emas yang saya selalu dengar semasa kecil dahulu, dan saya adalah pemilik angsa bertuah ini, terima kasih kepada anda!"

Ahmad Anuar

testimonial
"Saya sebelum ni makan gaji dengan syarikat kontraktor terkenal di Selangor, kalau saya sebut semua mesti kenal punyalah. Dulu gaji boleh tahan, tapi sekarang dah dekat 6 bulan tak dapat gaji. Bini pulak dah bising. Jadi sementara tengah-tengah cari kerja baru ni, cuba-cuba la cari pendapatan sampingan guna internet.
“Macam silapmata, dalam masa 3 minggu pertama aje gunakan kaedah ke 3 yang awak ajarkan, saya dah berjaya kumpulkan RM7,600. Memang hebat!

“Tak dapat nak gambarkan perasaan saya bila buka peti surat dan nampak berpucuk-pucuk surat sampai. Mana taknya, semuanya orang bagi duit. Masa kerja dulu, tak pernah mimpi duit boleh datang bergolek macam sekarang.
“Sekarang, saya dah ucapkan selamat tinggal pada bekas kawan-kawan sekerja dan majikan saya."

Haziq Md Fuad


testimonial
"Encik saya anggap sebagai penyelamat kehidupan dan maruah saya. Sebagai ibu tunggal, banyak cabaran yang saya hadapi di tempat kerja. Sukar untuk saya kekal bekerja di satu-satu tempat kerana terlampau banyak gangguan yang saya terima baik dari majikan atau dari rakan sekerja. Lebih menyedihkan bila kaum sejenis saya sendiri melabel saya sebagai penggoda.
“Sebab itu saya bersyukur dapat beljar rahsia Encik. Dengan menggunakan teknik Encik, saya beroleh lebih dari RM200 sehari hanya dengan bekerja beberapa minit di rumah sahaja.

“Tak perlu lagi saya hadap isteri-isteri cemburu dan gangguan dari lelaki-lelaki gatal di tempat kerja saya. Ketenangan ini tidak terhingga nilainya.
“Terima kasih yang tak terhingga!"

Haslina Kamal


testimonial
"Enam bulan dulu, Devan siang kerja bawa lori, malam kumpul kotak, lagi tin, lagi besi, semua. Saya kerja kerani klinik Selayang area. Kita dua kuat-kuat kerja mau kasi bayar sewa flat, lagi bil, lagi anak sekolah, lagi motorcyle. Hari-hari penat mau cari wang la. Banyak gaduh itu time la. Tapi itu dulu punya cerita.
“Sekarang, lain tempat juga duduk, lagi beli kondo baru Selayang area, 2008 siap. Lagi ada kereta. Devan kerja lori sendiri punya baru angkat. Malam dia duduk rumah, rest la. Ini kita buat part time saja sudah boleh dapat 4 ribu satu bulan income!
“Banyak terima kasih Encik Mohd kasi tolong sama kita! Sekarang kita sudah senang, banyak happy. Lagi mau dapat baby baru."

Seeta & Devan


testimonial
“Assalamualaikum wrt. Subhanallah, macam mana saudara boleh fikirkan teknik yang menakjubkan ini ya?
“Saya sangat terkejut melihat betapa cepatnya teknik saudara menghasilkan pendapatan untuk saya! Kali pertama saya menggunakannya, dalam masa tidak sampai sejam, saya telah mendapat RM120, 2 kali ganda dari modal yang saya keluarkan untuk membeli teknik saudara ini. Alhamdulillah!
“Harapan saya agar saudara meneruskan usaha saudara yang murni untuk membantu lebih ramai insan-insan seperti saya. Bukan berharap menjadi kaya, sekadar mencari pendapatan yang lebih sedikit untuk membantu keluarga tercinta.
“Saya menggunakan teknik saudara untuk mendapat purata RM5,000 sebulan. Bagi saya, ini adalah lebih dari cukup berbanding gaji saya sebagai seorang akauntan dahulu.

“Syukran kathiran! Jazakumullahu khairul jaza."

Zaleha Iskandar
  Ini Sahaja Yang Anda Perlu Lakukan:
Log masuk dan baca rahsia saya ini
Baca dan boleh bertanya jika tidak faham
Lakukan secara terperinci seperti yang saya cerita
Itu sahaja! Lihat bagaimana akaun bank anda akan dipenuhkan dengan wang ringgit dalam masa 7 minit lagi!


Anda TIDAK PERLU...


...belajar sebarang perkara berkaitan teknikal komputer!
...mencipta barang anda sendiri ataupun menyimpan stok barangan!
...bercakap atau berjumpa sesiapa pun!
...mendengar keluhan sesiapa melalui email dan telefon!
...berjumpa bakal-bakal pelanggan berkali-kali untuk follow-up!
...berhenti kerja ataupun ubah hidup anda, lakukan secara sambilan di rumah sahaja!
...melaburkan wang yang banyak ke dalam pelaburan Internet dan menunggu gelisah!


Anda MAMPU bekerja ikut masa anda sendiri! Bekerja bila ada mood sahaja!

HANYA PERLU BACA DAN LIHAT WANG MASUK KE DALAM POKET


...Dan Anda Akan Di Bayar Bila...


Bersedia untuk melihat baki akaun bank anda berubah-ubah secara mendadak setiap hari. Bersedia juga untuk ke mesin ATM setiap hari untuk mengeluarkan wang dan memasukkannya ke dalam ASB anda! Percayalah, ia sehebat begitu sekali...
"Kehidupan Anda Akan Berubah Dalam Masa 5 Minit Lagi Kerana..."



Maklumat lengkap dan terperinci bagaimana satu teknik mudah yang tidak pernah di bocorkan selama ini dapat membantu anda mula menjana wang dalam masa 7 minit!


Cerita sepenuhnya dan yang sebenarnya tentang cabaran-cabaran dan cara mudah untuk mengatasinya dan mula menjana wang mulai hari ini!


Mengapa pelaburan Internet dan MLM bukan cara sebenar untuk menjana wang di Internet ini. Saya akan mengajar supaya anda tidak terpesong melaburkan dan akhirnya meleburkan wang anda di dalam skim-skim tersebut!


Belajar kesilapan-kesilapan yang sering dilakukan oleh pakar-pakar Internet Malaysia dan ajaran songsang yang diajarkan kepada semua selama ini!


Maklumat dalaman bagaimana satu teknik kecil dapat memberi perbezaan yang cukup jauh dan nyata antara seseorang yang cuba menjana wang di Internet ini! PANAS!!!


Belajar mengapa teknik sekadar email dan promosi memang tidak akan menjadi ataupun sekadar membina halaman web jawapan kepada masalah kewangan anda!

  



"Dan Jika Anda Tunggu Beberapa Minit Lagi, Saya Akan Bocorkan Rahsia Bonus di Muka Surat Ini Juga. Pastikan Anda Membaca Sepenuhnya"








Adakah anda sudah bersedia untuk mula menjana wang secara BESAR-BESARAN?


Sudah tidak sabar memulakan perjalanan anda ke alam kekayaan seperti setengah-setengah individu di Malaysia hari ini? Jika sudah, anda hanya perlu klik di bawah dan MUAT TURUN terus ke komputer anda dan rahsia saya akan jadi MILIK anda buat selamanya dalam masa beberapa minit lagi!
testimonial
"Kandungan yang sangat menarik dan idea menjana pendapatan yang hebat. Sesuai untuk semua golongan yang teringin untuk menjalankan perniagaan mereka sendiri dari rumah sahaja.
“RM20 yang dijana dalam masa tidak sampai 20 minit selepas mempraktikkan apa yang diajar di dalam buku ini akan mengubah seorang yang pesimis menjadi optimis, apatah lagi apabila RM20 itu dapat dijanakan berulang-ulang kali.
“Kepada rakan-rakan yang bertanya kenapa saya berhenti dari profesion saya, jawapan saya senang sahaja, kalau saya boleh menjana RM20,000 sebulan dari rumah sahaja, kenapa saya mahu terus bekerja?
“Saya lebih dari yakin bahawa saya akan dapat menjadi kaya dalam masa setahun lagi!"

Siti Hajar Md Zaki

testimonial
"Saya ni belajar pun setakat SPM, tu pun SAP. Sebelum ni kerja jadi sekuriti. Boleh la hidup. Tapi memang rezeki saya dapat belajar teknik-teknik encik. Lepas pada tu semuanya berubah.
“Hanya menggunakan 2 kaedah yang encik ajar, tiap-tiap minggu saya dapat dalam RM1,000. Rasa macam orang kerja pangkat besar pulak sekarang. Tu yang orang tua-tua kata, tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia siapa yang tahu.
“Kalau orang yang tak tinggi sangat pelajaran macam saya ni boleh buat banyak macam ni, berapa la agaknya orang lain yang lebih bijak pandai dari saya ni boleh buat ya? Bagaimanapun terima kasih banyak-banyak kerana sudi berkongsi rahsia.

“Saya doakan encik selamat dunia akhirat."

Ruslan Baharuddin

testimonial
"Masa mula-mula I baca sales letter you, I ingat another scam. Tapi since ada 90 hari Money Back Guarantee, I pun suka-suka beli. Ha! Terkejut I bila baca, sistem yang memang I sendiri tak sangka. First time I try, terus dapat wang, wahh!
“Selepas itu, I terus menggunakan sistem you dan terima wang berterusan. Crazy meh! Senang-senang I boleh dapat satu dua ribu tiap-tiap hari.

“Bulan lepas saja, I dapat buat RM42,000 dari rumah gunakan PC lama I!"

Karen Thiam


Mudah tak anda mendapat RM20 anda dalam masa 7 minit lagi ini?

                        ***>>> Fakta sebenarnya: ia terlalu mudah!

Saya telah masukkan ia ke dalam pakej yang mudah-dibaca ebook PDF dengan segala-galanya boleh diaktivasi terus dari ebook tersebut! Adobe PDF (jika anda tiada Adobe, sila muat turun sekarang secara percuma.) 

Ia hanya mengambil masa hampir 40 saat sahaja untuk mendapatkan E-Book ini terus ke komputer anda sekarang!

Saya telah pakejkannya supaya ia akan menjadi tersangat mudah untuk anda mula. Anda tidak akan ada satu alasan pun lagi untuk tidak mendapatkannya. Kos untuk mendapatkannya memang terlalu murah berbanding apa yang anda akan dapat selepas beberapa minit membacanya.

"Kalau anda tidak mahu membaca rahsia ini, ada kemungkinan anda membenci wang kerana ia akan datang secara semula-jadi dan secara auto-pilot setelah anda membacanya..."

Shhh... ini rahsia kita, jangan beritahu sesiapa...
FAQ 1
Adakah teknik ini halal dan menurut undang-undang?
Jawapan: Sudah semestinya ia halal dan 100% menurut lunas undang-undang Malaysia. Sekali lagi saya beri jaminan ini bukan skim pelaburan Internet atau MLM dan memenuhi penuh peraturan-peraturan yang berkaitan dengan Akta Jualan Langsung 1993. Saya menjual maklumat rahsia yang akan membenarkan anda mengaut segala kekayaan di dalam dunia ini dalam bentuk E-Book PDF. 
FAQ 2
Perlukah saya ada pengalaman atau pengetahuan teknikal untuk memulakannya?
Jawapan: Langsung tidak perlu. Kalau anda tiada SPM sekalipun anda boleh lakukannya. Cuma anda perlu memahami Bahasa Melayu sahaja. Kalau tidak faham Bahasa Melayu agak sukar juga saya hendak membantu. Bagaimanapun, sikit-sikit Bahasa Melayu pun cukup terutamanya yang bukan-Melayu boleh memahaminya dengan mudah dan dapat berkomunikasi dengan saya jika tidak faham. Alhamdulillah, pengunjung dari Brunei, Singapura dan Indonesia setakat ini dapat memahami penuh buku saya. 
FAQ 3
Adakah pendapatan saya terhad ke RM20 setiap 7 minit atau sebanyak yang mungkin?
Jawapan: Pendapatan anda akan bergantung kepada anda. Jika anda betul-betul memahami teknik ini, anda mungkin jana jauh lebih banyak daripada ini. 
FAQ 4
Adakah ini hanya gimik atau saya benar-benar boleh menjana pendapatan yang banyak dengan teknik rahsia anda ini?
Jawapan: Apa yang saya dapat jamin ialah jika anda sudah betul-betul baca, bertanya saya mana-mana yang tidak faham dan lakukan betul-betul seperti yang saya telah tulis di dalam buku saya ini, Insyaallah ia boleh menjadi dengan sekelip mata sahaja. Boleh dikatakan 99.99% pengguna rahsia ini telah mula menjana wang pada hari yang sama juga.
FAQ 5
Saya masih ragu-ragu dengan tawaran anda ini, jadi saya akan tangguhkan pembelian saya dahulu.
Jawapan: Tawaran saya ini terhad dan terbuka kepada beberapa orang seperti anda sahaja. Jika anda mahu mengambil risiko dengan masa depan anda dan keluarga anda, anda boleh tangguhkan dan fikir selepas ini, tetapi mungkin saya sudah naikkan lagi harga barangan ini atau mungkin sudah mengambil keputusan untuk tidak memberinya kepada orang ramai lagi. Saya tidak rugi apa-apa kerana saya sudah ada banyak wang. Saya cuma fikir untuk diri anda sahaja.
FAQ 6
Mengapa anda yang sudah kaya mahu bersusah-payah memberitahu rahsia ini kepada orang ramai?
Jawapan: Macam ini lah, saya sudah kaya. Sebenarnya saya sudah terlampau kaya. Saya tidak buat apa-apa pun, wang tetap masuk. Saya tidak perlu takut kekayaan saya akan hilang ke apa kerana saya sentiasa akan dapat wang masuk bila-bila masa saya mahu. Jadi, membocorkan ini tidak menjejaskan pendapatan saya yang sedia ada, malah sudah semestinya saya akan dapat duit dengan membocorkan rahsia ini kepada semua. Lagipun, apa salahnya melihat orang di keliling saya juga menjadi kaya kerana ia akan menguntungkan agama, bangsa dan negara.
FAQ 7
Bolehkah saya bersemuka dengan anda atau melakukan panggilan telefon? Bagaimana saya hendak tahu anda ini benar-benar wujud di dunia ini?
Jawapan: Oh tidak! Saya sudah ada pengalaman pahit dalam hal ini selama 2 minggu pelancaran halaman web ini. Panggilan yang bertalu-talu saya terima tengah malam dan orang yang tidak dikenali datang menekan loceng di tengah malam telah membuatkan keluarga saya trauma. Cukuplah dengan menghantar tiket bantuan sahaja kepada saya. Saya akan jawab semua pertanyaan, percayalah!

FAQ 8
Mengapa tidak menggunakan e-mail sebaliknya menggunakan tiket bantuan sahaja?
Jawapan: Sudah banyak kali saya tidak dapat menerima e-mail orang ramai kerana server menolaknya atau masuk ke kotak spam. Lebih baik anda menggunakan tiket bantuan saya. Dengan ini, semua pertanyaan anda dijamin di terima saya.

Jadi... Berapa harga tempahan untuk mendapatkannya?

Yang pasti, saya boleh jamin bahawa ia terlalu murah berbanding dengan nilainya yang sebenar. Saya akan berikan harganya sekarang, tetapi sebelum itu....

Berapa agaknya nilai kepada anda untuk mendapat kebebasan kewangan dan terlepas dari segala bebanan hutang anda sekarang? Bangun pada bila-bila masa anda mahu... bekerja sesuka hati anda... bayangkan hidup anda selepas ini....

Jika seseorang datang sekarang dan beri anda gaya hidup yang anda impikan selama ini, berapa yang anda sanggup bayar?

RM500? RM2,000? Anda sebenarnya bijak jika bayar jauh lebih banyak lagi untuk merealisasikan imp
ian anda ini. Kalau saya anda, saya memang akan angkut terus tanpa berfikir panjang lagi.

Tetapi saya tidak akan mengenakan bayaran sebanyak itu. Tetapi sanggupkah anda membayar RM1,000 untuk mendapatkan maklumat berharga ini. Kalau dalam masa sehari selepas itu, anda mungkin boleh
balik-modal terus, kenapa tidak?

Memang sewaktu membocorkan rahsia ini kepada orang ramai, saya ada terfikir untuk letak harga pada RM400. Teman rapat saya memarahi saya kerana terlalu mudah membocorkannya kepada orang ramai. Tetapi saya fikir saya dah banyak duit... mengapa tidak tolong orang sahaja, tiada salahnya kan?




Bagaimanapun... anda tidak perlu  risau lagi mengenai apa-apa risiko! Kerana pelaburan anda dalam membeli buku ini adalah 100% tanpa risiko! Saya akan ambil risiko ini untuk anda dengan menawarkan...
 


100% tak tipu, untuk apa-apa sebab, 30 hari jaminan wang kembali...
Anda ada masa 30 hari untuk mencuba teknik rahsia saya ini dan mengganggu pengaliran semulajadi kekayaan ke arah anda!
Muat turun serta-merta pakej "Tidak Perlu Kerja Lagi" saya sekarang, teliti penuh, baca dan faham sefaham-fahamnya.
Jika anda tidak berpuas-hati dengan teknik rahsia saya ini, beritahu saya untuk mendapatkan kembali wang anda secara penuh.
Jika dalam masa 30 hari, anda tidak dapat 5 kali ganda pulangan dari wang yang anda telah laburkan untuk membeli buku teknik rahsia saya ini, wang anda akan dikembalikan..
 
TANPA soal...
 
Ada setengah-setengah pihak memanggil saya orang gila kerana menawarkan tawaran jaminan wang ini. Mungkin benar tetapi anda mungkin jauh lebih gila dengan tidak memuat-turun buku saya sekarang juga.

Lakukannya sekarang juga...

 

 



Jadi, dari apa yang saya lihat anda ada 2 pilihan sahaja...
  1. Anda boleh mengambil peluang terhad ini untuk melabur bagi menjamin masa depan anda dengan meletakkan wang yang cukup sedikit untuk membeli teknik rahsia ini... dan merealisasikan impian anda mulai sekarang. Atau...
  2. Anda boleh terus lakukan apa yang anda lakukan sekarang. Berlari-lari tanpa arah tujuan dalam putaran tikus sampai bila-bila mencuba menjana wang dengan pelbagai skim cepat kaya/MLM/pelaburan Internet dan lain-lain lagi yang merugikan. Buat apa lagi anda menunggu sedangkan peluang sudah di depan mata anda sekarang!
Tunggu sekejap... saya perlukan testimoni kejayaan anda nanti seperti di bawah...



"Ruang ini di khaskan untuk kejayaan anda selepas ini!



 

 
YA...
Saya sudah bersedia untuk melabur dalam masa depan saya...


Saya faham bahawa ini adalah tawaran secara terhad sahaja dan...







YA... Saya mahu gaya hidup yang saya impikan selama ini - kehidupan yang senang, bebas dari masalah kewangan dan SEGALA-GALANYA.





YA... Saya sudah letih dengan segala penipuan pelaburan Internet, skim cepat kaya dan lain-lain. Saya mahukan cara yang bersih dan halal untuk menjana pendapatan untuk saya serta anak-bini saya.





YA... Saya tahu bahawa tawaran ini tiada risiko langsung DAN harga serendah yang dipromosikan ini akan naik tidak lama lagi.





YA... Saya faham pakej rahsia ini boleh di muat turun serta-merta sekarang.





YA... Saya ingin muat-turunnya sekarang juga!


 

P.S. Dalam masa beberapa saat lagi, anda akan mengharungi perjalanan yang akan mengubah nasib anda buat selama-lamanya. Dapatkan akses serta-merta sekarang dan nikmati perubahan hidup yang anda sudah lama patut rasai.
 
Tempah Sekarang Sebelum Saya Naikkan Harga Lagi

P.P.S. Bagi pembaca-pembaca dari Brunei, Singapura dan Indonesia, buku ini boleh digunakan secara penuh 100% di jamin di negara masing-masing. Ramai telah confirm dengan saya bahawa ia dapat dilakukan di negara anda juga. Bahasa Melayu saya boleh difahami oleh anda semua.

 

P.P.P.S. Masa depan anda datang sekali dengan jaminan wang dikembalikan dalam masa 30 hari jika atas apa-apa sebab sekalipun anda tidak dapat menggunakannya atau rasa bahawa ia tidak berbaloi untuk diri anda, saya akan pulangkan wang anda segera. Saya berani beri jaminan gila ini kerana saya cukup yakin bahawa teknik rahsia saya ini boleh membantu anda. Tetapi jika ia tidak berjaya, saya secara terbuka dan gembira akan pulangkan wang anda nanti.

Dapatkannya Sekarang juga....

DENGAN HARGA RM10.00 !!!

 

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My widget | Bookmark | Share

Marketing Blogroll Center

Followers

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

Blog Archive

 

Copyright 2011 Iban4u My theme by Timberland, J.

hit me

Total Pageviews

Disclaimer

This blog does not host any of the files mentioned on this blog. This blog only points out to various links on the Internet that already exist and some of them are uploaded by other websites or users there. If you have any clarifications to be made or If you find any contents in this site which you think can be offensive contact me & the content will be removed or modified accordingly.

Visitor

hit counter account login page
Get a free hit counter today!
get this

analyzer

SEO Stats powered by MyPagerank.Net