Tuesday, January 4, 2011

Pakej Kit Blogger


disusun oleh MY PAGE BOOK

Mahu Belajar Membina Blog Sendiri dengan Masa Yang Cepat?
"Dapatkan Panduan Yang Telah Membantu Ratusan Orang Memasang Blog dot Com Mereka Sendiri Tanpa Perlu Membuang Banyak Masa!"

 Sesiapa Sahaja Perlu Memiliki Blog
Tidak kisah siapa diri anda, walaupun seorang tukang masak, penulis buku, peguam, ustaz, guru, pemandu teksi, ahli perniagaan, CEO, usahawan Internet, pelajar, pesara, doktor, petani atau sesiapa sahaja, blog merupakan satu medium penyampaian maklumat yang amat berkesan.
Ia dapat menambah kenalan, berkomunikasi dengan sesiapa sahaja dan yang pasti, ia adalah satu teknologi di Internet yang begitu ampuh sekali untuk digunakan bagi pelbagai tujuan dan matlamat. Maka, anda perlu memiliki sebuah blog sendiri.
Dengan hanya menulis, segenap lapisan masyarakat seluruh dunia akan membaca dan tahu apa yang anda tulis tersebut atau mengenali diri anda! Jika anda seorang usahawan, sudah pasti produk atau servis anda akan diketahui akan kewujudannya olh ramai orang!
Ramai yang telah berjaya membina nama dan menghasilkan pendapatan dengan hanya menggunakan blog. Jika anda perhatikan, begitu ramai usahawan Internet memiliki blog mereka sendiri bagi berkongsi apakah yang mereka lakukan dan menyatakan apakah produk keluaran mereka yang terkini. Jika anda seorang usahawan Internet, tidak memiliki blog adalah satu kerugian terbesar bagi anda dan perniagaan anda!
Blog adalah satu 'tools' (teknologi) yang amat berkuasa di dalam menjana pendapatan atau mendapatkan trafik (pelawat, bakal pembeli) ke laman web perniagaan Internet mereka. Anda juga boleh melakukan seperti mereka jika anda tahu caranya..
 
Dengan Memiliki Blog, Maka Anda Boleh:

Membina kredibiliti dengan menunjukkan kepakaran anda
Mendapatkan trafik 'percuma' ke laman web perniagaan anda
Menyertai program Google Adsense dan program Affiliate
Berkomunikasi dengan bakal dan pelanggan sedia ada anda
Mempromosikan perniagaan konvensional anda dengan lebih berkesan
Menambah rangkaian perniagaan (business partner) melalui Internet
dan banyak lagi!

Masalah Yang Melanda!
Rata-rata kebanyakan orang yang baru ingin bermula di arena 'blogging' terutama di dalam proses memiliki (membina) blog mengalami beberapa masalah seperti berikut:

Tidak tahu membina blog sendiri
Bermasalah dengan hal teknikal blog kerana tiada panduan mudah dan lengkap!
Bermula dengan langkah yang salah
Memilih topik blog yang tidak menguntungkan
Takut untuk bermula kerana tiada ilmu atau keliru
Tidak dapat menguruskan blog dengan baik
Blog tidak terkenal, pengunjung tidak ramai, hasil tak setimpal
Tiada 'mentor' atau seseorang yang memberikan panduan
Perlu mengupah orang lain dengan kos yang tinggi
Dan banyak lagi masalah yang berkaitan..

Persoalan utama adalah: Apakah langkah pertama yang perlu dilakukan?
Perhatikan, begitu banyak masalah yang dihadapi oleh ramai orang dan mungkin diri anda sendiri. Ketahuilah, masalah yang akan anda hadapi bukan sahaja di peringkat pembinaan blog, malah di peringkat semasa menguruskan blog tersebut dan di dalam usaha mendapatkan pelawat ke blog.
Tentu anda ingin berjaya di dalam 'blogging' (aktiviti ber-blog) bukan? Jika ya, maka anda perlu mendapatkan sesuatu yang dapat membantu anda dari membina blog secara mudah dan bagaimana bermula dengan betul.
Untuk itu, kami di bloggingsteps.com telah bertungkus-lumus untuk menghasilkan satu solusi bagi segala masalah yang anda hadapi terutama di dalam membina blog anda sendiri.

Perkenalkan, Pakej Kit Blogger...
[Produk ini adalah EBOOK, bukan buku cetakan]

Usah menangguh, dapatkan dengan segera! 

dari blog 
http://www.blogsendiri.com/

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My widget | Bookmark | Share

Marketing Blogroll Center

Followers

Blog Archive

 

Copyright 2011 Iban4u My theme by Timberland, J.

hit me

Total Pageviews

Disclaimer

This blog does not host any of the files mentioned on this blog. This blog only points out to various links on the Internet that already exist and some of them are uploaded by other websites or users there. If you have any clarifications to be made or If you find any contents in this site which you think can be offensive contact me & the content will be removed or modified accordingly.

Visitor

hit counter account login page
Get a free hit counter today!
get this

analyzer

SEO Stats powered by MyPagerank.Net